تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از کوه نمک در قم

کد خبر: ۴۸۵۲۷۵

۲۱  بازدید

کوه نمک قم در ۱۵ کیلومتری جاده قم-جعفریه با دارا بودن دریاچه ای کوچک در دل خود پدیده ای منحصر به فرد می باشد.

خبرگزاری ایسنا: کوه نمک قم در ۱۵ کیلومتری جاده قم-جعفریه قرار گرفته و با دارا بودن دریاچه ای کوچک در دل خود پدیده ای طبیعی منحصر به فرد می باشد.

نکته منحصر به فرد این که تالاب های نمکی از نظر موقعیتی در مناطق گرمسیری قرار دارند که بعد از بارندگی های فصلی به دلیل گرمای زیاد، آبهای شور تبخیر و گنبدهای نمکی با اشکال بسیار متفاوت و زیبا را شکل میدهند که این امر موجب جذب گردشگران و توریست ها به این مناطق می شود.

تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم  تصاویری از کوه نمک در قم

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از کوه نمک در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..