تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز صادرات محصول مجتمع فولاد بافق

 سیدمحسن ابوئی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  از صادرات نخستین محموله میلگرد کارخانه نورد این مجتمع در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خبر داد و گفت: کارخانه نورد فولاد بافق پس از گذشت هشت ماه از شروع توليد، نخستین صادرات خود را به مقصد كشور عراق انجام داد . 

ابوئی افزود: صادرات بیش از 10هزارتن میلگرد تا پایان سال جاری در اندازه های مختلف از کارخانه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به کشور عراق پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا 70درصد تولید کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق به صادرات اختصاص می یابد.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق، با اشاره به ظرفیت 550هزار تنی کارخانه نورد میلگرد این مجتمع، بیان داشت: تا 6ماه آینده با ارتقاء سطح علمی پرسنل و نصب تجهیزات، این ظرفیت تا 700هزار تن قابل افزایش است.

ابوئی گفت: خط تولید نورد ميلگرد این مجتمع، با استفاده از به روزترين تکنولوژی های بين المللي طراحی و اجرا شده که قابلیت تولید انواع میلگردهای ساده و آجدار از قطر 8 تا 32 ميليمتر را مطابق با استاندارهای جهانی دارد.

وی اظهار کرد: محموله میلگرد صادراتی این کارخانه از اولین صادرات کالای نهایی معدنی شهرستان بافق در 50 سال اخیر محسوب می شود.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بیان اینکه کارخانه ميلگرد يكی از مجموعه واحدهای افتتاح شده ی این مجتمع در سال گذشته است، افزود: عمليات اجرايی سایر پروژه های این مجتمع با هدف ايجاد زنجيره كامل توليد فولاد، طی سال های آینده به بهره برداری می رسد.

ابوئی به تلاش برای تحقق اهداف مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در سطح ملی و بين المللی اشاره کرد و گفت: افزايش تولید داخلی،ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، جلوگیری از خام فروشی و حضور در بازارهای صادراتی به عنوان اهداف كلان مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق است.

انتهای پیام/ ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز صادرات محصول مجتمع فولاد بافق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..