تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وحید امیری به تساوی پرسپولیس مقابل الهلال

تاریخ نشر : چهارشنبه 4 اسفند 1395 مشاهده : 56 سایر اخبار ورزشی RSS

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حسرت ۲ امتیازی که مقابل الهلال از دست دادیم را نخوریم.

واکنش وحید امیری به تساوی پرسپولیس

وحید امیری در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، گفت: همیشه بازی اول خیلی سخت است و شرایط حساسی دارد. تیم‌ها در مسابقه اول قصد دارند یکدیگر را محک بزنند. به نظر من دیروز همه شاهد رویارویی دو ابرقدرت فوتبال آسیا بودند. در خیلی از جهات خصوصا از لحاظ مالی از حریف‌مان ضعیف‌تر بودیم.

وی افزود: تمام تلاشمان را کردیم فوتبال همین است و ما نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم. برای شروع این تک امتیاز بد نبود. البته کسب پیروزی بسیار بهتر است اما امیدوارم در ادامه راه حسرت این دو امتیاز را نخوریم و بتوانیم با اقتدار از گروهمان به مرحله بعدی صعود کنیم.

واکنش وحید امیری به تساوی پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس در مورد حضور هواداران در بازی دیروز، عنوان کرد: هواداران الهلال یک مقدار بیشتر بود. جا دارد از هوادارانمان که ما را در یک کشور غریب تنها نگذاشتند تشکر کنم. اینجا بیشتر از اینکه میزبان باشیم مهمان بودیم.  هواداران همیشه به ما دلگرمی و قوت قلب دادند  و باعث رسیدن تیم به آرامش و تلاش بیشتر بازیکنان هستند.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

عروسی ستاره پرسپولیس |وحید امیری در عروسی اش هم از پیراهن پرسپولیس جدا نشد!+عکس

عروسی ستاره پرسپولیس/ شوخی برانکو با امیری: اول شام می‌خورم بعد کادو می‌دهم

جزئیات فوت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی/جوان دیگری به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس

سکته هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وحید امیری به تساوی پرسپولیس مقابل الهلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..