تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس و الهلال | داور گل 100 درصد صحیح الهلال را مردود اعلام کرد |شماره 26 پرسپولیس باید اخراج می شد

تاریخ نشر : چهارشنبه 4 اسفند 1395 مشاهده : 68 سایر اخبار ورزشی RSS

پرسپولیس و الهلال : سعودی‌ها به شدت به عملکرد کادر داوری دیدار حساس پرسپولیس برابر الهلال عربستان اعتراض دارند و خواستار محرومیت داور این مسابقه شده‌اند.

پرسپولیس و الهلال

الریاضیه نوشت: پرسپولیس با وجود این که با یک گل از الهلال عربستان پیش افتاد اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا این دیدار حساس برنده نداشته باشد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
 
سعودی‌ها به شدت از عملکرد تیم داوری ناراضی هستند. آنها بر این باور هستند که داور گل درست الهلال را به اشتباه مردود اعلام کرد و باید بازیکن پرسپولیس را هم از بازی اخراج می‌کرد.
 

پرسپولیس و الهلال  

سعد الکثیری کارشناس داوری در گفتگویی که با الریاضیه داشت در این باره گفت‌: «چنین داوری باید به خاطر این قضاوت ضعیف از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود و دیگر قضاوت هیچ دیداری در فصل جاری به او داده نشود. کمک داور گل 100 درصد درست "نواف عابد" را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد این‌ در حالی است که اصلا آفساید نبود.»
 
وی ادامه داد: «بازیکن شماره 26 پرسپولیس باید کارت زرد دوم خود را دریافت می‌کرد و از بازی اخراج می‌شد اما داور از کنار این صحنه هم گذشت هم چنان که باید به بازیکن شماره "77" پرسپولیس به خاطر رفتار غیرورزشی کارت می داد، اما  این کار را هم نکرد.»

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

پرسپولیس و الهلال عربستان |خط و نشان سعودی‌ها برای پرسپولیس و فوتبال ایران + عکس

جزئیات فوت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی/جوان دیگری به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس

سکته هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی!

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس و الهلال | داور گل 100 درصد صحیح الهلال را مردود اعلام کرد |شماره 26 پرسپولیس باید اخراج می شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..