تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلبه نوشاد بر حریف آلمانی/ پیروزی ارزشمند عالمیان مقابل نفر 42 جهان

غلبه نوشاد بر دودا آلمانی/ پیروزی ارزشمند عالمیان مقابل نفر 42 جهانبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نفر اول تنیس روی میز کشورمان در تور جهانی قطر مقابل بازیکن رده 42 دنیا از آلمان به برتری رسید.

 نوشاد عالمیان در دومین بازی خود در تور جهانی تنیس روی میز قطر ظهر امروز به مصاف دود بنتیک با رده 42 جهان از آلمان رفت و در یک بازی یک طرفه موفق شد حریف خود را 4 بر یک شکست داده و راهی دور دوم شود.

نوشاد در این بازی سه گیم اول را با نتایج 11 بر 3، 11 بر 5، 11 بر 9 پیروز شد و گیم چهارم با برتری 11 بر 8 حریف آلمانی همراه بود. در گیم پنجم باز هم برتری با نوشاد بود و توانست 11 بر 5 به پیروزی برسد.

نوشاد با این برتری تنها نماینده کشورمان در مرحله بعدی این رقابت ها خواهد بود. پیش از نوشاد هم افشین نوروزی با قبول دو شکست از دور مسابقات حذف شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلبه نوشاد بر حریف آلمانی/ پیروزی ارزشمند عالمیان مقابل نفر 42 جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..