تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاروند: مقابل الجزیره هم برای برد بازی می‌کنیم

کد خبر: ۴۸۵۲۶۰

۲۴۲  بازدید

بازیکن تیم فوتبال استقلال‌خوزستان معتقد است با پتانسیلی که در بازیکنان این تیم وجود دارد پیروزی‌شان را در رقابت‌های آسیایی تکرار خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرشاد سالاروند درباره پیروزی‌ یک بر صفر تیمش مقابل الفتح گفت: بازی خوب اما سختی بود و با همت بچه‌ها و درایت کادرفنی توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم که این پیروزی در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

وی در خصوص بی‌تجربه بودن تیم‌شان در آسیا تأکید کرد: بیشتر بچه‌های ما در آسیا بازی نکرده بودند و تنها دو سه نفر تجربه حضور در این رقابت‌ها را داشتند. از حس خوبی در این بازی برخوردار بودیم، چون به این مسابقه نگاه ملی داشتیم و برای دفاع از نام ایران مقابل حریف عربستانی قرار گرفتیم.

هافبک استقلال‌خوزستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: مشکل مالی را که همه می‌دانند، کسی نیست به داد این تیم برسد، اما فقط به عشق مردم خوزستان و پورموسوی در بازی‌های‌مان حاضر می‌شویم.

سالاروند در پایان با ابراز  امیدواری به تکرار این پیروزی در بازی با الجزیره کفت: امیدوارم در ادامه این پیروزی را تکرار کنیم و با پتانسلی‌ که در بازیکنان‌مان دیدم، تکرار این پیروزی نشد ندارد. امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی با الجزیره هم سخت است، ولی در این بازی هم برای برد بازی خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاروند: مقابل الجزیره هم برای برد بازی می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..