تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لطیفی: می‌گفتند لطیفی و قربانی تبانی کرده‌اند

کد خبر: ۴۸۵۲۴۸

۴۵۹  بازدید

ورزش سه: علی لطیفی سرمربی تیم پاس همدان در مورد دیدار جنجالی روز گذشته که با پیروزی پاس همدان با نتیجه 2 بر 1 بر شهرداری بوکان همراه شد و همچنین شرایط تیم قدیمی پاس همدان صحبت کرده است.

می گفتند لطیفی و قربانی تبانی کرده اند

ابتدا باید این موضوع را خدمت شما عرض کنم که با توجه به حضور پیروز قربانی به عنوان سرمربی استقلال و اینکه ما با هم در استقلال همبازی بوده ایم، خیلی ها این شایعه را درست کردند که تیم پاس همدان با بوکان تبانی خواهد کرد تا تیم بوکان به دور بعدی راه یابد ولی دیدید که ما پیروز شدیم و این شایعات رنگ باخت.

تیم پاس یکی از گزینه های سقوط بود

زمانی که من به پاس آمدم این تیم یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر بود و باید 10 امتیاز از 4 بازی می گرفتیم. این اتفاق شبیه معجزه بود و هیچ یک از بازیکنان و حتی هواداران هم فکر نمی کردند ما بتوانیم اینکار را انجام دهیم و از نظر امتیازی به دور بعدی راه یافته ایم، البته 6 امتیاز از تیم ما کسر شده و به دلیل اینکه بازیکنی که از ما شکایت اسناد را جعل کرده، این احتمال وجود دارد که با پیگیری فدراسیون این 6 امتیاز به تیم ما بازگردانده شود.

فوتبال پاس کارشناسان را وادار به تحسن کرده است

فوتبالی که پاس ارائه داده تحسین کارشناسان فوتبال همدان را برانگیخته؛ من قبل از پاس هم در تیم های اکسین، امید استقلال و راه آهن شرایط بحرانی را تجربه کردم و تیم ها را به مسابقات برگرداندم و با اکسین هم به دسته یک صعود کردیم. آقای تاج وقتی با راه آهن نتایج خوبی گرفتم با من تماس گرفت و گفت: "خیلی کار فوق العاده ای انجام دادی که هیچ کس نمی توانست از پس آن بر آید."

پاس سال ها مرده بود

من همیشه با بازیکنانم دلی صحبت می کنم. مهم تیم پاس است که سال ها مرده بود و ما دیروز شرافت فوتبالی را به نمایش گذاشتیم. ما حتی می توانستیم بالای 8،9 گل بزنیم. بعد از بازی اما بوکانی ها وارد زمین شدند و اتفاقات تلخی رقم خورد. بوکانی ها روز گذشته با شلوغ بازی نه تنها به تیم خودشان آسیب زدند که به فرهنگ فوتبال کردستان نیز آسیب وارد کردند. من برای تیم بوکان که تیم پرهواداری است آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال بعد به دسته بالاتر صعود کنند.

قول می دهم در صورت صعود نامزد صعود به لیگ یک باشیم

اگر این تیم به دور دوم برود قول می دهم که یکی از گزینه های صعود باشیم. البته با توجه به اینکه من چند پیشنهاد دریافت کرده ام با تمام علاقه ای که به تیم پاس دارم اگر 6 امتیاز به تیم ما برنگردد، مجبور می شوم به پیشنهاداتی که دارم فکر کنم.

فدراسیون وارد عمل شود

در پایان از فدراسیون فوتبال و دبیر کل آقای اسدی تقاضا می کنم که سریعتر برای پیگیری پرونده ما با فیفا وارد گفتگو شود تا بازیکنان و تیم ما تکلیف خود را بداند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لطیفی: می‌گفتند لطیفی و قربانی تبانی کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..