تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری درج مبلغ خدمات محتوایی در قبوض مشترکان

به سازمان تنظیم مقررات اعلام شد؛

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه تعدادی از مشترکین همراه‌اول اعتراضات خود را به سامانه 195 وزارت ارتباطات اعلام کردند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دستور اکید خود به سازمان تنظیم مقررات قول بررسی موضوع را به مشترکین داد.

دکتر واعظی در اینستاگرام خود نوشت:"در تماس های تعدادی از مشترکان تلفن همراه اول، اعتراضاتی در خصوص محاسبه مبلغی به عنوان خدمات محتوایی مطرح گردیده که به سازمان تنظیم مقررات اعلام کردم موضوع را بررسی و در صورت تخلف قاطعانه برخورد و مبالغ به مردم بازگردانده شود."

پیگیری درج مبلغ «خدمات محتوایی» در قبوض مشترکان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری درج مبلغ خدمات محتوایی در قبوض مشترکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..