تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت برای گرانی قیمت‌ها و خرید شب عید مردم چاره‌ای بیندیشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحسین نقوی حسینی در تذکر خود به دولت در جلسه علنی امروز مجلس (4 اسفند ماه 95) گفت: با توجه به در پیش بودن شب عید و خرید مردم و اینکه گرانی‌ها و افزایش قیمت لجام‌گسیخته است و مردم با گرانی‌های شدید در بازار مواجه‌اند و رکود اقتصادی و کاهش درآمدهای مردم امیدواریم که دولت چاره‌ای در این راستا بیندیشد.

وی افزود: اولاً دولت جلوی گرانی قیمت‌ها را بگیرد و ثانیاً به مردم کمک کند تا بتوانند شب عیدشان را به خوبی پشت‌سر بگذارند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/H1809Z



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت برای گرانی قیمت‌ها و خرید شب عید مردم چاره‌ای بیندیشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..