تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوزستانیها با «مرگ خاموش» در حال از بین رفتن هستند/ صف کشیدن مردم جلوی بیمارستانها

به گزارش افکارنیوز،

هدایت‌الله خادمی درباره مشکلات حاد مردم خوزستان در  پی گرد و غبار غلیظ هوا و قطعیهای پیاپی آب و برق استان استان اظهار کرد: عملکرد تمامی وزارتخانه‌های درگیر موضوع خوزستان یعنی وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و نفت ضعیف بوده و این وزاتخانه‌ها بیشترین نقش را در به وجود آمدن این مشکلات داشته است.

وی با بیان اینکه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که از سازمان حفاظت از محیط زیست انتظاری نداشته باشیم، تصریح کرد: این سازمان به دلیل اینکه زیرمجموعه دولت است، هیچ حرفی برای گفتن ندارد و حتی اگر دولت خواستار اجرای طرح ضدمحیط زیستی شود، این سازمان نمی‌تواند کاری کند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی  درباره قطعی برقی استان خوزستان متذکر شد: بعد از اینکه برق استان قطع شد، مسئولان آمدند و با پمپ آب، مقره‌ها را تمیز کردند در حالی که اگر قرار است این مقره‌شوری انجام شود باید هر 6 ماه یک بار صورت گیرد که این کار انجام نشده است.

لزوم استفاده از «مقره‌های نانویی» در استان خوزستان

خادمی درباره استفاده از مقره‌های نانویی برای جلوگیری از قطعی برق در شرایط حاد گرد و غبار گفت: مقره‌هایی با پوشش وجود دارد که با فناوری نانو تولید می‌شود و باید در استان خوزستان از این نوع مقره‌ها استفاده شود.

وی افزود: به جای هزینه 100 میلیارد تومانی برای شست‌وشوی مقره‌ها، با استفاده از کار اصولی چنین بحرانی به وجود نمی‌آمد.

نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه بی‌توجهی طولانی‌مدت به خوزستان باعث به وجود آمدن این مشکلات شد، خاطرنشان کرد: وقتی این بی‌توچهی‌ها انباشته شد، مشکلات و قطعی آب، برق، تلفن و... این استان را دربر گرفت. 

مرگ خاموش در خوزستان

خادمی با اشاره به اینکه مردم در خوزستان جلوی بیمارستانها صف کشیده‌اند، متذکر شد: مردم استان در یک مرگ خاموش در حال از بین رفتن هستند و با توجه به اینکه در حادثه پلاسکو هموطنانمان شهید شدند اما در حادثه خوزستان، مردم 10 برابر هموطنانمان، آسیب دیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوزستانیها با «مرگ خاموش» در حال از بین رفتن هستند/ صف کشیدن مردم جلوی بیمارستانها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..