تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار احمدی سخنران ویژه رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس در بیرجند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضور 11 گردن بسیج درپنجم و ششم اسفند ماه در منطقه بیدخت بیرجند برگزار خواهدشد و سردار احمدی فرمانده سپاه امیر المومنین (علیه السلام) قم سخنران اصلی رزمایش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی در نشست خبری رزمایش راهیان بیت المقدس در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و به دنبال این هستند که اسلامیت نظام را از بین ببرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه هر کجا نیروهای نظامی کشور ضعیف باشد؛ دشمنان اسلام با حیله گری و برنامه ریزی بیشتری به دنبال توطئه خواهند بود، گفت: صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان در سایه رهبری و نیروهای مقتدر نظامی بخصوص تفکر بسیجی صورت گرفته است.

وی با اشاره به رزمایش راهیان بیت المقدس عنوان کرد: این پنجمین رزمایش است که در طی 5سال گذشته به راهیان بیت المقدس با حضور گردانهای بسیج بیت المقدس، امام علی(علیه السلام) و کوثر برگزر می شود.

وی هدف اصلی اجرای رزمایش بیت المقدس را نمایش اقتدار و قدرت گردان ها دانست و ادامه داد: حفظ آمادگی نیروها، ارتقای آمادگی رزمی نیروها ، فعالیت‌های جمعی ، ایجاد هم افزایی بسیجیان و پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی و محلی از دیگر اهداف این رزمایش می باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین پیام رزمایش راهیان بیت المقدس میثاق با شهدا و ولایت و بیم آفرینی در دل دشمنان و شادی بخشی برای دوستان است، افزود: این رزمایش با حضور 11 گردان بیت المقدس ، یک گردان امام علی(علیه السلام ) و یک گردان کوثر برگزار خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند مهم‌ترین عملیات‌های برگزار شده در این رزمایش را عملیات امداد و نجات، اجرای عملیات مقابله با نا آرامی و دفع اغتشاشات دانست و ادامه داد: عملیات تأخیری، عملیات هلی برن و عملیات دفاع از کوی و برزن از دیگر عملیاتهای این رزمایش خواهد بود.

وی از برنامه های روز اول رزمایش فراخوان و توجیه گردان ها نسبت به وظایف و رزم و تاکتیک و برگزاری کلاس های آموزشی مختلف و تمرین و پیاده روی شبانه دانست و عنوان کرد: در روز دوم رزمایش انتقال نیروها به محل قرار گاه تاکتیکی و اجرای مراسم سخنرانی و سان با حضور مسئولین و خانواده شهداء و اعلام رمز رزمایش اجرای رسمی رزمایش آغاز خواهدشد.

فلاحی با بیان اینکه 2 گردان در دشت فوداج به اجرای عملیات رزمایش خواهند پرداخت افزود: در پایان عملیات پاک سازی توسط نیروها انجام خواهدشد.

وی با بیان اینکه حدود سه تا چهار هزار نفر در مراسم آغاز رزمایش در روز جمعه شرکت خواهند کرد، یادآورشد: سردار احمدی فرمانده سپاه امیر المومنین (علیه السلام) قم سخنران اصلی رزمایش خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندبا اشاره به اینکه 90درصد برنامه های بسیج فرهنگی است، گفت: این رزمایش علاوه بر افزایش توان رزمی بسیجیان یک کار فرهنگی نیز محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار احمدی سخنران ویژه رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس در بیرجند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..