تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش زندانی محکوم به قصاص پس از 11 سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاتلی که یازده سال در انتظار قصاص بود، پای چوبه دار با گذشت خانواده مقتول بخشیده شد.

به گزارش انتخاب، معاون قضایی رئیس کل دادگستری گفت: به همت اعضای شورای حل اختلاف علی آباد و پس از برگزاری جلسات متوالی اولیاء دم مقتول در پای چوبه دار بدون قید و شرط رضایت خود را اعلام کردند.

احمد جعفری افزود: ۱۱ سال پیش زن و شوهری به بهانه کفالت فرزندشان برای معافیت از سربازی با نقشه قبلی از همه جدا می شوند، اما پس از کفالت گرفتن فرزندشان خانم راضی به رجوح مجدد نمی‌شود و در یک درگیری همسرش با ضربات چاقو مقتوله را به قتل می رساند.

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش های دادستانی، دادسرا و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان علی آباد کتول، پدر و مادر مقتوله پس از ۱۱ سال و بدون دریافت دیه از حق قصاص شرعی و قانونی خود گذشتند و دامادشان را بخشیدند.

جعفری به این سخن امیر المونین علی (ع) که می فرماید «عفو و گذشت سبب جلب رحمت الهی می شود» اشاره کرد و افزود: قطعا قصاص حق اولیای دم است، اما بخشش و گذشت نیکوتر است و لذتی که در گذشت است در انتقام نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش زندانی محکوم به قصاص پس از 11 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..