تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت دانش آموز براى آقا معلم در شبكه اجتماعى

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت‌های مجازی برای معلم جوان در فضای سایبری خبر داد.

سرهنگ آقابیگی در تشریح خبر اظهار كرد: فردی تحت عنوان شاكی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شكوائیه خود را داشت. شاكی در اظهارات اولیه خود بهه كارشناسان پلیس فتا از مزاحمت‌های شبانه روزی فردی ناشناس كه با پروفایل خانمی جوان به محیطط خصوصی وی در شبكه اجتماعی آمده و با انتشار یك‌سری مطالب شامل ویژگی‌های فردی وی و دسترسی به اطلاعات خصوصی و محرمانه‌اش در فضای سایبری خبر داد و خواستار شناسایی هویت این فرد مزاحم شد.

وی افزود: با تلاش كارشناسان پلیس فتا شهرستان تربت‌حیدریه هویت متهم شناسایی و مكان وی نیز برای كارشناسان به دست آمد.

سرهنگ آقابیگی ادامه داد: متهم كه مردی پنجاه ساله بود در مواجهه با شاكی و ادله فنی اعتراف كرد، سیم كارت مذكور به نام وی ولی در اختیار پسرش می‌باشد و احتمالا این مزاحمت‌ها از طرف فرزند وی بوده است.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت حيدريه با بیان اینکه كارشناسان به دنبال شناسایی متهم اصلی فرزند وی كه ۱۶ سال بیشتر نداشت را جهت پاره‌ای از توضیحات به مكان پلیس فتا فراخواندند، گفت: متهم در رویارویی با شاكی كه معلم وی بود جرم خود را پذیرفت و اعتراف كرد، با تعدادی از دوستان سعی در به دست آوردن شماره آقا معلم در شبكه‌های اجتماعی را نمودیم و پس از به دست آوردن شماره تلفن، فقط برای سرگرمی و شوخی با پروفایل دخترانه‌ای به آقا معلم پیام دادیم تا عكس‌العمل آقا معلم را ببینیم و پس از آن دیگر دست‌بردار نبودیم و به مزاحمت‌های خود ادامه دادیم.

سرهنگ آقابیگی تصریح‌كرد: متهم به همراه پرونده جهت كسب تكلیف نهایی به دادسرا اعزام شد.

این مقام انتظامی در پایان به كاربران فضای سایبری توصیه كرد: در قبال سیم كارت‌هایی كه دراختیار دارید چه دائم و چه اعتباری مسئول می‌باشید و می‌بایست با حفظ حریم خصوصی از دسترسی افرد غیر به آن خوددرای نمائید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت دانش آموز براى آقا معلم در شبكه اجتماعى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..