تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد ابوترابی از دخالت‌ نزدیکان رئیس بنیادشهید در بانک‌دی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصابات اخیر رئیس بنیاد شهید در بانک دی آن را به نابودی کشانده و دخالت‌های داماد و خواهرزاده آقای شهیدی این بانک را دچار بحران کرده است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس (4 اسفند ماه 95) گفت: رئیس بنیاد شهید به لحاظ انتصابات خود در این بنیاد به ویژه در بانک دی این بانک را به نابودی کشانده است.

وی افزود: هم خواهرزاده رئیس بنیاد شهید و هم داماد وی در این بانک دخالت می‌کنند و این بانک را دچار بحران کرده‌اند و ما گلایه جدی از آقای شهیدی در این باره داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد ابوترابی از دخالت‌ نزدیکان رئیس بنیادشهید در بانک‌دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..