تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش روی ملی پوشان پرسپولیس خط قرمز می کشد

کی روش روی ملی پوشان پرسپولیس خط قرمز می کشد

با وجود چرخش برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به کارلوس کی روش و اعلام حمایت این مرد کروات نسبت به برنامه های تیم ملی، به نظر می رسد کی روش همچنان بر موضع خود نسبت به بازیکنان ملی پوش صدرنشین لیگ برتر اصرار دارد و برای به رخ کشیدن قدرت خود قصدی برای دعوت بازیکنان پرسپولیس به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی و دیدار با قطر و چین ندارد.

فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ اقدامی برای تحویل گرفتن روادید ملی پوشان پرسپولیس در جهت صدور روادید قطر انجام نداده و همین امر شانس دعوت شاگردان برانکو به اردوی تیم ملی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

از طرفی سفر شب گذشته کی روش از آلمان به انگلیس برای زیرنظر گرفتن عملکرد رایان سیروس تفضلی مدافع ایرانی- انگلیسی تیم پیتربورو، احتمال چشم پوشی سرمربی تیم ملی از سید جلال حسینی و محمد انصاری 2 مدافع پرسپولیس را افزایش داده است. به نظر می رسد کی روش قصد دارد با دعوت از تفضلی به اردوی جدید ملی پوشان فوتبال کشورمان، این بازیکن را در قلب خط دفاعی تیم ملی جانشین کاپیتان سرخ پوشان پایتخت کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش روی ملی پوشان پرسپولیس خط قرمز می کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..