تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف کی‌روش تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود/ گزینه‌های جایگزین روی میز فدراسیون

جهت هدایت آفریقای جنوبی؛

تکلیف کی‌روش تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود/ گزینه‌های جایگزین روی میز فدراسیون

تکلیف ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران یا حضور احتمالی‌اش در تیم ملی آفریقای جنوبی به زعم یک سایت بلژیکی تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در چند وقت گذشته هر بار که نام سرمربی پرتغالی تیم فوتبال کشورمان در رسانه‌ها مطرح شده، بحث حضور احتمالی‌اش در تیم آفریقای‌جنوبی در اذهان بوجود آمده است.

در چند ماه اخیر رسانه‌های آفریقایی و به خصوص کشور آفریقای‌جنوبی در مورد نامزد‌های مربیگری تیم ملی خود، بارها گزارش منتشرکرده و از کی‌روش به عنوان یک گزینه جدی برای این منظور نام برده که رسانه‌ها و علاقمندان فوتبال ایران نیز با تعقیب اخبار آنان، ناخودآگاه احتمالاتی برای رفتن این مربی صاحب‌نام در نظرگرفته‌اند.

البته در این میان مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان همواره به «داشتن قرارداد» سرمربی پرتغالی و تیم همکارانش با ما، تاکید داشته و شایعات مطرح شده را رد کرده‌اند.

اما براساس خبری که یک روزنامه بلژیکی منتشرکرده، به نظر می‌رسد این «داستان طرح گزینه‌های مکرر» برای مربیگری بافانابافانا(تیم آفریقای‌ جنوبی) تا یک هفته دیگر که ماه آوریل به اتمام می‌رسد، عاقبت خاتمه بیابد تا دیگر شاهد گمانه‌زنی رسانه‌های« شایعه‌ پرور» آفریقایی نباشیم!

براساس خبری که روزنامه «هت لاتسه» از طریق سایت خود منتشرکرده، هوگو بروس بلژیکی شانس خوبی برای هدایت بافانا بافانا دارد.

گزارشگر روزنامه مذکور معتقد است مربی 64 ساله کشورش، فوتبال قاره آفریقا را به خوبی می‌شناسد که همین فاکتوری مهم برای هدایت پست یادشده است.

البته وی از کارلوس کی‌روش و چند گزینه دیگر نیز به عنوان رقبای جدی او نام برده است. با این حال تاکید کرده مسئولان فدراسیون آفریقای‌جنوبی تا قبل از اتمام ماه آوریل، یعنی حداکثر 8 روز دیگر، با گزینه مورد نظرشان به توافق نهایی می‌رسند.

فارس

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف کی‌روش تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود/ گزینه‌های جایگزین روی میز فدراسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..