تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ / تاریخ برگزاری آزمون

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با احتساب آمار شرکت کنندگان در فرصت مجدد ثبت نام، در مجموع تعداد ۸۶۷ هزار و ۲۴۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت نام کردند.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر، گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در فرصت اول در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ فرصت داشتند در آزمون ثبت نام کنند. همچنین فرصت مجددی برای ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی گفت: در مهلت فرصت مجدد ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفندماه بر اساس آمار اولیه تعداد ۱۰۷ هزار و ۵۷۹ نفر در آزمون ثبت نام کردند. پیش از این نیز تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۶۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند که در مجموع بر اساس آمار اولیه تعداد ۸۶۷ هزار و ۲۴۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآور شد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ / تاریخ برگزاری آزمون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..