تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 341 کیلو تریاک در استان

مجيد شجاع فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام كنترل خودروهاي عبوری به یک دستگاه تريلی كه با سرعت بالايی در حركت بود مشكوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف كردند.

وی افزود:مأموران در بازرسی از خودرو 260 کیلو و 900 گرم ترياک كه به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود كشف كردند.

سردار شجاع گفت:در عملياتی ديگر مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام كنترل محورهای عبوری به  یکنفر كه به صورت پياده قصد عبور از كمين مأموران را داشت مشكوک و پس از دستگيری وی و پاكسازی محل مقدار 80 كيلو و 600 گرم ترياک كشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود:در اين عمليات ها 341 کیلو و 500 گرم ترياک كشف،يک دستگاه خودرو توقيف و سه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار کرد:مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بی بديل شهروندان در دستاوردهای پليس،ضروري است همکاری آنان در اين زمينه،بيش از گذشته با مأموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 341 کیلو تریاک در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..