تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در کلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موسی غلام زاده سرپرست حفاظت محیط زیست کلات گفت: متخلفان در ارتفاعات حاجی آباد دستگیر و از آنان دو قطعه تیهو، دو دستگاه چراغ قوه و یک رشته تور کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان به جرم صید پرندگان وحشی طبق بند الف. و ج. ماده ۱۱ قانون شکارو صید به مرجع قضایی معرفی شدند که طبق ماده یاد شده، متخلفان به جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا سه میلیون ریال و یاحبس از ۹۱ روز تا ۶ ماه محکوم خواهند شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست کلات گفت:با توجه به تعامل و همکاری محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان کلات، عرصه برای صیادان و شکارچیان تنگ ترو کمک شایانی به کاهش جرایم و تخلفات زیست محیطی می‌کند.

غلام زاده افزود:با توجه به فصل زمستان، بارش نزولات الهی در روزهای اخیر، پرندگان و حیات وحش بامناطق مسکونی هجوم می‌آورند و عده‌ای افراد سودجو اقدام به صید و شکارپرندگان و جانوران وحشی می‌کنند.

وی از تمامی مردم دوستدار محیط زیست خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی را به اداره محیط زیست کلات با ۳۴۷۲۴۰۴۴ و یا سامانه ۱۵۴۰ گزارش دهند.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در کلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..