تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توان دفاعی ما به نقطه‌ای رسیده که هر دشمنی را ناامید می‌کند

توان دفاعی ما به نقطه‌ای رسیده که هر دشمنی را ناامید می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در همایش الزامات دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل با بیان اینکه اکنون ایران در منطقه حرف نخست را می‌زندگفت: کشورمان ایران پس از ۳۸ سال روزبه روز قدرتمندتر شده و بر مشروعیتش افزوده می‌شود که نمونه آن را در راهپیمایی اخیر دیدیم.

وی افزود:پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتکا مابه تواناییهای ملی بود که امام راحل و رهبری هم به آن تاکید کردند و ما در راستای آن در این سال‌ها حرکت کردیم.

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه توان دفاعی ما به نقطه‌ای رسیده که هر دشمنی را ناامید می‌کند گفت: نخستین مولفه قدرت دفاعی است که قدرت دفاعی ما کاملا بومی است و همه سلاح‌ها توان ملی و بومی جمهوری اسلامی است.

عراقچی افزود: این فقط به‌خاطر قدرت لایزال الهی و سپس قدرت ملی و توان مردم است که در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده است.

این خبر درحال بروز رسانی است...

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توان دفاعی ما به نقطه‌ای رسیده که هر دشمنی را ناامید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..