تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر

ساعت: 11:34 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045838

صبح امروز 135 نفر از دانش آموزان بنابی جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی، عازم جنوب کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عمران دوستی در حاشیه اعزام این کاروان، در گفتگو با انعکاس بناب، گفت: دانش آموزان در این اردوی معنوی از مناطق عملیاتی، دهلاویه، شلمچه، هویزه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.

وی هدف از این اعزام را آشنا کردن نسل جوان با رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امیدواریم با وجود این کاراون ها دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، بیشتر آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در حاشیه این اعزام، هدف از این سفر معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، گذشت و مقاومت اعلام کرد.

داوود اسدزاده بیان داشت: فرزندان و دانش آموزان ما با حضور در این اردوی خودشناسی و خداشناسی، میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا می‌بندند و با اعزام به مناطق جنگی، با رشادت‌های مختلف شهدا و رزمندگان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..