تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در اماکن اصلی شهر لاله می‌کاریم/ کاشت 200 هزار نهال در هفته‌ درختکاری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با بیان اینکه از فردا هرس زمستانه قبل از جوانه‌زدن درختان آغاز می‌شود، ابراز داشت: در سال جاری بیشتر شاهد بارش برف بودیم و سردی هوا موجب شد تا در انجام برنامه‌هایمان با یک‌سری تاخیرها روبرو شویم.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از آفات، عملیات گسترده سم‌پاشی همچون سال‌های قبل طی روزهای آتی آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به انجام برنامه‌ریزی لازم جهت کاشت وسیع گل و گیاه در سطح شهر، عنوان کرد: خرید و تولید گل در حال انجام است و با در نظر گرفتن دما و درجه حرارت هوا، به مرور کاشت آن‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های سازمان برای هفته‌ی درختکاری چیست، خاطرنشان ساخت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما نهال‌کاری گسترده در کوه‌های اطراف ورزشگاه یادگار امام و کلنگ‌زنی مجموعه گیاه‌شناسی تبریز است.

حسن‌زاده کاشت نهال توسط مسئولین به صورت سمبلیک را از دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برشمرد و بیان کرد: 200 هزار نهال درخت در هفته‌ی درختکاری به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی عدم کاشت لاله در سال جاری، توضیح داد: در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و گام برداشتن در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بر آن شدیم تا به جای خرید لاله‌های جدید، همان قبلی‌ها را حفظ کنیم و یک‌سری گل لاله که اکنون در گلخانه‌ها کاشت شده‌اند، به اماکن گردشگری تبریز منتقل می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در اماکن اصلی شهر لاله می‌کاریم/ کاشت 200 هزار نهال در هفته‌ درختکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..