تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل موثر بر رکود بازار طلا در مازندران

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045846

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا‌ و جواهر مرکز مازندران گفت: با اعمال قانون ارزش افزوده بر بازار طلا، شاهد کاهش فاحش مشتریان این بخش از بازار هستیم که اثرات زیان‌باری را به این بازار وارد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: در سالیان گذشته بازار طلا متاثر از دو گونه خرید تزیینی و اقتصادی بود.


وی افزود: در طی سالیان گذشته، طلا به‌عنوان یک انتخاب جدی برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رفت که با خرید آن، به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور، مشتریان قابل توجهی را به بازار طلا روانه می‌کرد.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا‌ و جواهر مرکز مازندران اضافه کرد: در حال حاضر و با اعمال قانون ارزش افزوده بر بازار طلا، شاهد کاهش فاحش مشتریان این بخش از بازار هستیم که اثرات زیان‌باری را به این بازار وارد کرده است.

نصیری خاطرنشان کرد: تحریم‌، مشکلات اقتصادی، کاهش قدرت نقدینگی مردم، رکود بازار در دوبخش اثرگذار کشاورزی و مرکبات در مازندران و نوسانات اونس از جمله عوامل عمده رکود مشتریان در بخش خرید تزیینی طلا محسوب می‌شود که در بخش خرید اقتصادی نیز قابل اشاره است.

وی در پایان با بیان اینکه قیمت حال حاضر سکه طرح امام یک‌میلیون و 190 هزار تومان و طرح قدیم آن، یک میلیون و 170 هزار تومان است، اذعان کرد: قیمت حال حاضر نیم سکه 630 هزار تومان و ربع سکه 335 هزار تومان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل موثر بر رکود بازار طلا در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..