تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : طرز تهیه سس گوجه فرنگی خانگی

ماهنامه سفره ایرانی – ستایش پاکدل: سس گوجه فرنگی، در خیلی از غذاها و اکثر ساندویچ ها استفاده می شود. اما بهتر است که این سس را خودتان در خانه درست کنید، در این صورت نگرانی بابت مواد نگهدارنده آن ندارید.
 
مواد لازم: گوجه فرنگی: ۳ کیلوگرم نمک: یک قاشق سوپ خوری شکر: یک و یک دوم قاشق سوپ خوری سیر درشت (له شده): ۳ حبه ارگانوی خشک: یک قاشق سوپ خوری برگ ریحان (خشک): یک قاشق سوپ خوری فلفل سیاه (پودر شده): یک قاشق سوپ خوری پودر کاری: به مقدار لازم فلفل قرمز (پودر شده): یک سوم قاشق سوپ خوری روغن زیتون: ۳ قاشق سوپ خوری + ۲ قاشق چای خوری  

سس گوجه فرنگی خانگی

۱٫ گوجه فرنگی ها را پوست کنده و در مخلوط کن به صورت پوره در آورید. روغن زیتون، نمک و شکر را اضافه کرده و روی حرارت متوسط حدود یک ساعت بپزید (در ظرف را بگذارید).

۲٫ سپس سیر له شده، پودر آویشن، ارگانوی خشک، برگ ریحان خشک، فلفل سیاه پودر شده، فلفل قرمز پودر شده و ادویه کاری را اضافه کرده و حدود ۳۰ دقیقه به پخت مواد ادامه دهید. روغن زیتون را اضافه کرده و گه گاه مواد را هم بزنید.

۳٫ به پخت مواد ادامه دهید تا سس غلظت یابد. آن را از روی حرارت برداشته و در مخلوط کن به صورت صاف و یکدست در آورید. حدود ۲ قاشق چای خوری روغن زیتون اضافه کرده و آن را درون شیشه های تمیز بریزید.

۴٫ در شیشه ها را محکم بسته و حدود ۱۵ دقیقه در آب در حال جوش قرار دهید. سپس آنها را در محلی خنگ نگهداری کنید.

حتما بخوانید :   زیباجو : تنبلی چشم را در کودکی درمان کنید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : طرز تهیه سس گوجه فرنگی خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..