تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمنان میزبان مسابقات معوقه جام حذفی تنیس مردان کشور شد

عباس قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات جام حذفی تنیس مردان کشور قرار بود در کیش برگزار شود که به دلیل شرایط نامناسب جوی در کیش، برگزاری این مسابقات به تعویق افتاد و اکنون سمنان میزبان این مسابقات انتخاب شده است.
وی افزود: جزیره کیش از 16 بهمن 95 میزبان 88 تیم حاضر در جام حذفی بود که تعدادی از دیدار های معوقه به دلیل شرایط جوی نامناسب به میزبانی سمنان موکول شد.
قادری ادامه داد: دیدارهای معوقه این سری از مسابقات با حضور تیم هایی از استان های خوزستان، کرج، البرز، تهران و اصفهان روز شنبه هفتم اسفند 95 در ورزشگاه تختی سمنان آغاز می شود.
وی با بیان این که مسابقات جام حذفی تنیس مردان کشور در رده سنی آزاد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه این مسابقات 2 روزه یکشنبه هشتم اسفند 95 برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت تنیس استان سمنان یاد آورشد: این سری از مسابقات به صورت رده بندی و امتیازبندی برگزار می شود.
استان سمنان بیش از 250 تنیس کار سازمان یافته و بیش از 16 مربی دارد.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش **انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمنان میزبان مسابقات معوقه جام حذفی تنیس مردان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..