تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفنگداران ایرانی روز جمعه در خط آتش رقابت های جهانی هند شلیک می کنند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ‌نجمه خدمتی ،‌الهه احمدی ،‌پوریا نوروزیان و حسین باقری چهار تیرانداز ایرانی رشته تفنگ هستند که مسابقات خود را در رشته 10 متر آغاز می کنند.
نخستین دوره مسابقات جام جهانی تیراندازی سال 2017 از 4 تا 1 اسفند ماه جاری با حضور 409 تیرانداز از 45 کشور به میزبانی هندوستان برگزار می شود.
کاروان تیراندازی ایران با هشت تیرانداز شامل الهه احمدی، نجمه خدمتی، حسین باقری، پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و گلنوش سبقت الهی، الهام هریجانی، محمد احمدی و وحید گل خندان در رشته تپانچه به این رقابت ها اعزام شده است. سکینه خدابنده لو، ابراهیم اینانلو و مصطفی احمدی به عنوان مربی در این رقابت ها شرکت کرده اند.
قرار است زنان و مردان تیرانداز کشورمان در رشته های تفنگ بادی، سه وضعیت و تپانچه بادی به مصاف حریفان بروند و علاوه بر این زنان تیرانداز ایرانی باید در رشته تپانچه 25 متر و مردان در رشته تپانچه 50 متر و همچنین رقابت های میکس نیز شرکت کنند.
تیم های شرکت کننده در نخستین دوره رقابت های جام جهانی تیراندازی هند امروز وارد محل مسابقات شده و فردا (پنجشنبه ) پس از کنترل تجهیزات و تمرینات رسمی از روز چهارشنبه به رقابت با یکدیگر می پردازند.
براساس برنامه ریزی این رقابت ها، تیراندازان ایرانی در نخستین روز مسابقات در دو بخش زنان و مردان در رشته تفنگ 10 متر در خط آتش می ایستند و فینال این بخش نیز همان روز برگزار می شود.
ورزشی **1828**1584
خبرنگار: خدیجه روزبهانی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفنگداران ایرانی روز جمعه در خط آتش رقابت های جهانی هند شلیک می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..