تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی سیاست هایی شبیه دولت کنونی بحرین دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، شیخ حسین الدیهی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با تاکید بر این که این کنفرانس قطب نمای اصلی ما که فلسطین است را به جهت خود چرخانده است، گفت: از سوی ملت ستمدیده بحرین تاکید می کنم که ما هیچگاه فلسطین را فراموش نمی کنیم و مسئله فلسطین را در چارچوب رویکرد رهبری امت اسلام پیگیری می کنیم.
وی یاداور شد: ما همواره مخالف لابی های جهانی بوده ایم که رژیم صهیونیستی را مورد حمایت قرار داده است.
وی تصریح کرد: در بحرین مردم همواره حامی فلسطین و قدس هستند اما پارلمان بحرین که پارلمانی غیر منتخب است متاسفانه حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: اگر به ملت بحرین اجازه سیاسی و امنیتی داده شود حتما صدای بلند آنها را در حمایت از فلسطین خواهید شنید.
نایب رییس جمعیت وفاق بحرین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سیاست هایی شبیه دولت کنونی بحرین دارد زیرا هر دو آنها به دنبال نژادپرستی هستند و از این جهت نیز بین این دو رژیم اشتراک وجود دارد.
وی گفت: از سال 2011 و آغاز انتفاضه بحرین 15 هزار بحرینی روانه زندان و شکنجه می شوند که عموما عالم و اندیشمند هستند، علی رغم همه چالش ها و مشکلات پیش روی ملت بحرین مسئله اول ما همچنان موضوع فلسطین است زیرا عدالت و حقوق بشر در آنجا نقض می شود.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین روز سه شنبه(سوم اسفندماه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روسای سه قوه و شخصیت های برجسته جهان اسلام با شعار «همه باهم در حمایت از فلسطین» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.
این کنفرانس بین المللی تا عصر چهارشنبه ادامه دارد و با سخنرانی رییس جمهوری و انتشار بیانیه ای پایان می یابد.
بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شرکت دارند، روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.

سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری
انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی سیاست هایی شبیه دولت کنونی بحرین دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..