تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال کاهش محرومیت رحمتی

کد خبر: ۴۸۵۱۶۸

۱۹۵  بازدید

همان طور که دیروز اسماعیل حسن زاده گفته بود درخواست تجدید نظرخواهی مهدی رحمتی مورد بررسی قرار گرفته و رای آن صادر شده است.

ورزش سه: همان طور که دیروز اسماعیل حسن زاده گفته بود درخواست تجدید نظرخواهی مهدی رحمتی مورد بررسی قرار گرفته و رای آن صادر شده است.  این رای بعد از امضای دبیر کل ابلاغ خواهد شد.

مهدی رحمتی به خاطر اتفاقات دربی دو جلسه محروم شد که با توجه به دریافت کارت قرمز  و هم چنین یک جلسه محرومیت تعلیقی مجموعا چهار جلسه محروم شده است که محرومیت ناشی از کارت قرمز در بازی با ذوب آهن سپری شد و حال او باید سه جلسه محرومیت دیگر را سپری کند.

از آنجایی که سید جلال بخشیده نشده و یک جلسه محرومیت خود را در بازی با سپاهان سپری کرد احتمال نقض دو جلسه محرومیت مهدی رحمتی یا به تعلیق در آمدن آن ضعیف است و شاید در بهترین حالت کمیته انضباطی قبول کند که مهدی رحمتی یک جلسه محرومیت را سپری کند و یک جلسه آن به حالت تعلیق در آید. در این صورت دروازه بان استقلال تهران سه جلسه محرومیت را پشت سر خواهد گذاشت. یک جلسه کارت قرمز. یک جلسه محرومیت ناشی از خطا در دربی. یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر اتفاقات فصل گذشته با تراکتورسازی.

مهدی رحمتی در حال حاضر محرومیت ناشی از کارت قرمز را در بازی با ذوب آهن پشت سر گذاشته است و در صورتی که رای تازه کمیته انضباطی بنابر پیش بینی های ما باشد مهدی رحمتی دو جلسه دیگر از همراهی استقلال محروم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال کاهش محرومیت رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..