تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت امسال ۱۷۵ هزار میلیارد تومان حقوق داد

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: سهم نفت در بودجه ۹۶ در مقایسه با سال جاری ۱۱ درصد افزایش و به ۳۶ درصد رسیده است.

به گزارش شمانیوز: رحیم زارع با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق در بند «ج» لایحه بودجه سال آینده 105 هزار میلیارد تومان برای نفت در نظر گرفته ایم که بر اساس بند 7 برنامه ششم است افزود: بر این اساس، اگر درآمد دولت بیش از این مبلغ شد اضافه را به حساب ذخیره ارزی واریز می کند و اگر کاهش یافت از این صندوق برداشت یا اوراق مشارکت منتشر می کند.

وی گفت: امروز تکلیف این بند را نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص می کنند.

زارع با بیان اینکه 30هزار میلیارد تومان کسری بودجه سال 95 است، افزود: از 294 هزار میلیارد تومان 238 هزار میلیارد تومان معادل 81 درصد بودجه امسال محقق شده است.

وی گفت: تا کنون 175 هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت شده و 40 هزار میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس افزود: سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت 30 درصد است.

زارع گفت: در بودجه سال 96 بودجه طرح های عمرانی 18 درصد افزایش یافته،  حمل و نقل ریلی، محیط زیست، آب و اشتغال از شاخص ها و اولویت های بودجه سال 96 است.

زارع گفت: با توجه به اینکه از بودجه ریزی عملیاتی فاصله داریم، اما برای سال آینده بودجه ریزی عملیاتی را آغاز کرده ایم.

وی افزود: برای مهار ریزگردها نیز دولت 1500 میلیارد تومان و دو میلیون تن قیر پیشنهاد کرده بود اما کمیسیون تلفیق میزان آن را به سه هزار میلیارد تومان و چهار میلیون تن قیر افزایش داد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: 30 درصد بودجه سال آینده بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی تدوین شده است./تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت امسال ۱۷۵ هزار میلیارد تومان حقوق داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..