تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب های دوران بارداری، اعتیاد اطرافیان؟

اگه من بخوام باردار شم، آیا اعتیاد اطرافیانم بر جنین من در دوران بارداری تأثیر می گذارد؟

سوال:

سلام من 20سالمه و یک ساله ازدواج کردم. پدرم و چندی از اقوام پدریم اعتیاد دارند. میخاستم بدونم که اگه من بخام بارداربشم، آیا اعتیاد آنها بر جنین من دردوران بارداری تأثیرمیگذارد؟چون واسه تشکیل پرونده پیش بارداری که به مرکز بهداشت رفته بودم دربین سوالاتش یک سوالش این بود که آیاسابقه مواد مخدر درخانواده شما وجود دارد ومن گفتم نه.لطفا راهنمایی ام کنید.ممنون 

جواب:

دوست عزیز. فقط اعتیاد پدر یا مادر ( کسانیکه قصد بارداری دارند) بر جنین خودشان ممکن است تاثیر بگذارد. نه افراد دیگر. در تمام طول بارداری در معرض مواد مخدر و حتی دود سیگار قرار نگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب های دوران بارداری، اعتیاد اطرافیان؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..