تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم مسمومیت بارداری، گوش به زنگ باشید

علائم اولیه مسمومیت حاملگی را می دانید؟ در بارداری بیماری هایی از جمله پری اکلامپسیا در کمین است که باید بیشتر حواستان به خودتان باشد تا با تشخیص به موقع سلامت خود و جنین تان را تضمین نمایید. مسمومیت حاملگی یا مشکل فشار خونی پری اکلامپسیا زمانی رخ می‌دهد که فشار خون مادر در دوران بارداری به میزان زیاد و قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.
این مشکل می‌تواند هم برای مادر و هم برای جنین پیامدهای خطرناکی به همراه داشته باشد.
کارشناسان زنان و مامایی می‌گویند زنان بارداری که به این مشکل مبتلا هستند معمولا علائم زیر را تجربه می‌کنند: - بالا رفتن فشار خون - تورم دست‌ها و صورت - افزایش سطح پروتئین در ادرار - درد معده - تاری دید یا سرگیجه - سردردهای مکرر
آگاهی از این علائم به تشخیص و مراجعه به موقع به پزشک متخصص کمک می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم مسمومیت بارداری، گوش به زنگ باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..