تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کایروپراکتیک در بارداری، دوای دردی هست؟

کایروپراکتیک برای حفظ ستون فقرات، دیسک های بین مهره ای، و اعصاب مرتبط و استخوان ها است بدون آن که از دارو و یا جراحی استفاده شود.

کایروپراکتیک برای حفظ ستون فقرات، دیسک های بین مهره ای، و اعصاب مرتبط و استخوان ها است بدون آن که از دارو و یا جراحی استفاده شود.

معمولا کنتراندیکاسیون ( موارد منعی ) برای این نوع مراقبت در طی بارداری وجود ندارد. تمامی این روش ها در زنان باردار انجام می شود.

برخی از این روش ها در دوره ی قبل و بعد از تولد نوزاد انجام می شود.

در طی بارداری، تغییرات متعدد فیزیولوژیکی و غددی در بدن رخ می دهد تا محیطی مناسب برای نمو جنین فراهم شود. تغییرات زیر ممکن است رخ دهد:

تغییرات لگنی

بیرون زدگی شکم و افزایش انحنای کمری

برقراری ثبات لگنی و همترازی علت دیگری برای انجام مراقبت کایروپرکتیک در بارداری است. وقتی که موقعیت لگن به هم می ریزد، فضای کافی برای نمو جنین کاهش می یابد. پس وضعیت و قرار صحیح جنین در زمان زایمان به هم می ریزد. ممکن است زایمان بریج ایجاد شود که نیازمند سزارین باشد.

مزایای این روش در بارداری عبارتند از:

حفظ سلامت بارداری

کنترل علائم تهوع

کاهش زمان زایمان

تسکین درد کمر، مفصل، گردن

پیشگیری از  زایمان سزارین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کایروپراکتیک در بارداری، دوای دردی هست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..