تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش ملی اقتصاد مقاومتی شروع به کار کرد

همایش ملی اقتصاد مقاومتی، پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد صبح امروز در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، همایش ملی اقتصاد مقاومتی، پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد صبح امروز در مرکز همایش صدا و سیما آغاز به کار کرد.

این همایش با حضور استادان و صاحب‌نظران و اندیشمندان سیاست، اقتصاد و فرهنگ در حال برگزاری است.

طبق زمان‌بندی، استادانی همچون موسی نجفی رئیس همایش، موسی حقانی دبیر علمی همایش، عادل پیغامی، مجید تفرشی، مسعود درخشان، محمدحسن رجبی، قاسم پورحسن، محمدمهدی اسماعیلی، مهدی ابوطالبی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مهمان ویژه این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، در این همایش 25 مقاله در بخش‌های مختلف در همایش امروز ارائه خواهد شد که با نگاه به حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست، تهیه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش ملی اقتصاد مقاومتی شروع به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..