تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل الهلال درست بود، بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد

انتقاد رسانه های عربستان سعودی از داور دیدار پرسپولیس و الهلال از همان دیشب آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، رسانه های سعودی اعتقاد دارند که داور این دیدار بسیار ضعیف عمل کرد و باعث شد تا الهلال پیروز از میدان خارج نشود! این رسانه ها خواستار محرومیت داور این دیدار حساس شده اند. نها بر این باور هستند که داور گل درست الهلال را به اشتباه مردود اعلام کرد و باید بازیکن پرسپولیس را هم از بازی اخراج می‌کرد.

روزنامه الریاض نیز شرایط داوری این مسابقه را زیر سوال برد و مدعی شد که داور باید در این دیدار شماره های 26 و 77 پرسپولیس را اخراج می کرد.

سایت الوکره قطر نیز که طرفدار سعودی هاست نوشت که داور این دیدار عملکردخوبی نداشت . این داور باعث شد تا الهلال نتواند مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل الهلال درست بود، بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..