تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصويرجديدي از گلکسي اس 8؛ دکمه هاي ناوبري مجازي، حاشيه ناچيز نمايشگر

تصوير زنده جديدي از گلکسي اس 8؛ دکمه هاي ناوبري مجازي، حاشيه ناچيز نمايشگرگروه فناوری:  گلکسي اس 8 در کنگره جهاني موبايل 2017 که هفته آينده برگزار مي شود حضور نخواهد داشت؛ اما به اين معنا نيست که فعلاً شانس ديدن پرچمدار مورد انتظار سامسونگ را نخواهيم داشت.

به گزارش بولتن نیوز، طي ماه هاي اخير تعداد بي شماري عکس هاي رندر شده از اين تلفن هوشمند را ديده ايم که همگي بر چند نکته مشترک مانند حاشيه نمايشگر بسيار ناچيز و حضور سنسور اثر انگشت در پشت بدنه تاکيد داشتند.

اما در حالي که به شدت جاي خالي اش حس مي شد، روز گذشته چند عکس واقعي و زنده از گلکسي اس 8 با صفحه نمايش روشن و همينطور حالت Always On مشاهده کرديم که صورت کلي موبايل را به وضوح نمايش داد.

حالا امروز تصوير جديد و کاملاً واضحي از تلفن هوشمند جديد سامسونگ منتشر شده که نوار ناوبري مجازي آن را به طور کامل نمايش داده و از کيفيت خيره کننده صفحه نمايش حکايت مي کند.

ضمن انتقادي که اغلب مردم به حضور سنسور اثر انگشت در کنار دوربين پشت بدنه دارند، با نگاهي به چگونگي نگه داشتن موبايل توسط دست کاربر مشاهده مي کنيد که نبود حاشيه کافي دشواري هاي خودش را دارد.

گفتني است گلکسي اس 8 سامسونگ احتمالاً نهم فروردين ماه در جريان رويدادي اختصاصي رسماً معرفي و رونمايي خواهد شد و نيمه نخست ارديبهشت وارد بازار بين المللي مي شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصويرجديدي از گلکسي اس 8؛ دکمه هاي ناوبري مجازي، حاشيه ناچيز نمايشگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..