تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت امید ابراهیمی و ناراحتی منصوریان در امارات

پیامدهای شکست استقلال از الاهلی؛

عصبانیت امید ابراهیمی و ناراحتی منصوریان در امارات

هافبک دفاعی استقلال اصلاً حال و حوصله نداشت و باور نمی‌کرد در شبی که برای استقلال گل زده، تیم این‌گونه شکست بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امید ابراهیمی که موفق شد یک گل زیبا به الاهلی بزند، پس از این بازی به شدت عصبانی بود. البته همه بازیکنان استقلال ناراحت بودند ولی ناراحتی امید بیشتر به چشم می‌آمد. او اصلاً حال و حوصله نداشت و باور نمی‌کرد در شبی که برای استقلال گل زده، تیم این‌گونه شکست بخورد.

 

 

* اعتراف بازیکنان استقلال‌؛ کادر فنی گفته بود این شکلی گل می‌خوریم

استقلال تهران روی دو ضربه کرنر از الاهلی گل خورد و علیرضا منصوریان به همین دلیل بسیار ناراحت بود. یکی از بازیکنان تیم هم با تأیید این مسئله گفت: «چند روز قبل از بازی و در جلسات، کادر فنی بارها و بارها گفتند که اگر گل بخوریم، از روی کرنرها و کاشته‌ها گل می‌خوریم. الاهلی روی ارسال خوب است و حواس‌تان باشد. این نشان می‌داد آنالیزشان کاملاً دقیق بوده است، منتها ما نتوانستیم وظایف‌مان را به درستی روی کرنرها انجام دهیم.»

 

 

* جلسه منصوریان و دستیارانش ۴ صبح تمام شد!

منصوریان و اعضای کادر فنی این تیم، جلسه‌ای چند ساعته در شب شکست مقابل الاهلی برگزار کردند. بعد از بازی، فیلم بازی التعاون و لوکوموتیو در اختیار کادر فنی استقلال قرار گرفت و آنها آنالیز خود را روی بازی حریف آغاز کردند. این جلسه تا 4 صبح دیروز به طول انجامید و در پایان کار، دستیاران منصوریان با چشمان خواب‌آلود به اتاق‌های خود رفتند.

خبر ورزشی

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت امید ابراهیمی و ناراحتی منصوریان در امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..