تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار در دانشگاه مازندران

57443218 دبیر علمی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار از آغاز این مسابقات به میزبانی مازندران خبر داد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، سید هاتف میرانی در حاشیه آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار در بابلسر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران، بنیاد نخبگان و دانشگاه مازندران از امروز، چهارم اسفندماه با حضور ۳۳ تیم در پردیس دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد.
وی گفت: مسابقات کمیکار فعالیتی دانشجویی است که برای بهبود درک دانشجویان از دروس تئوری دانشگاهی به صورت تخصصی برگزار می‌شود.
دبیر علمی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات به منظور پیدا کردن سوخت‌های سازگار با محیط زیست به عنوان جایگزین مناسب برای سوخت‌های فسیلی، هر ساله در سطح کشوری و جهانی در رشته شیمی برگزار می‌شود.
میرانی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود، تیم‌هایی از دانشگاه‌ها، موسسه‌های آموزش عالی و مدارس سراسر کشور به صورت دانشجویی و دانش آموزی حضور دارند و در چهار لیگ اصلی، آزاد، پوستر و ایده برتر به مدت ۲ روز رقابت می‌کنند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بهبود سطح برگزاری مسابقات امکان حضور دانشجویان رشته‌های مهندسی برق و مکانیک نیز وجود دارد و در نهایت کمیکار به فعالیتی بین رشته‌ای تبدیل می‌شود.
میرانی افزود: دستیابی به راه‌حل‌های بهره‌وری اجزای ماشین مانند سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کمیکار است.
دبیر علمی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار با بیان اینکه این مسابقات پیش از این در دانشگاه‌های تهران و اصفهان برگزار شده بود، افزود: مسابقات کمیکار برای نخستین بار در شمال کشور و در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: داوری این مسابقات به عهده ۱۱ نفر از کمیته داوری دانشجویی و هشت نفر از کمیته داوری اساتید دانشگاه‌ها است.
میرانی خاطرنشان کرد: امسال با تلاش معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان مازندران یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار ایران در دانشگاه مازندران آغاز شد و جوایز تیم‌های برگزیده شامل دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی بوده و تیم‌های منتخب لیگ اصلی به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ اعزام می‌شوند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار در دانشگاه مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..