تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مرد هزار چهره در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار «بهمن امیری مقدم» فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گزارش چند فقره کلاهبرداری تحت عناوین مختلف از شهروندان، پلیس را بر آن داشت به طور ویژه برای پیگیری موضوع وارد عمل شود.

وی افزود: در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت تیم دایره آگاهی کلانتری ۲۹ شیرازی مشهد به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد عامل این کلاهبرداری‌های حرفه‌ای در یکی از کتابخانه‌های بزرگ مشهد از دو مرد جوان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی با حضور در محل، تحقیق از دوشاکی پرونده را آغاز کردند که دو مرد جوان اذعان داشتند فرد کلاهبردار مبلغ ۷۰ هزار تومان وجه نقد و یک قطعه کارت عابر بانک را از آن‌ها کلاهبرداری کرده و بلافاصله متهم مورد نظر که هنوز از مجموعه فرهنگی خارج نشده بود دستگیر شد.

سردار امیری مقدم گفت: بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان کارخانه دار و تاجر زعفران از ۲۰ شاکی در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شاهرود کلاهبرداری کرده است وی حتی به شهرهای طعمه‌های خود می‌رفته و با وعده‌های مختلف از قبیل: کاریابی، وام‌های بانکی و ... می‌تواند مشکل آن‌ها را حل کند چند روز نیز در خانه فرد مورد نظر خود مهمان بوده و پس از اخذ مبالغی متواری می‌شده است.

وی افزود: افسران دایره آگاهی کلانتری ۲۹ شیرازی مشهد در تحقیقات بعدی پرونده به اطلاعات دیگری دست یافتند و متهم که راهی جز بیان حقیت نمی‌دید اعتراف کرد بیش از ۶۰ نفر دیگر را نیز با همین شیوه طعمه قرار داده و از این افراد مبالغی بین ۲۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: یکی از شاکیان این پرونده، فردی تحصیلکرده و کارمند یکی از ادارات دولتی در استان سمنان است که متهم خود را به عنوان تاجر زعفران به او معرفی کرده و اظهار داشت به خاطر ثبت نام فرزندش در دانشگاه به شهر آن‌ها رفته و سپس ۷۳۴ هزار تومان از او قرض گرفته و متواری شده است.

سردار امیری مقدم افزود: در مواردی نیز متهم با معرفی خود به عنوان فردی خیر ادعا می‌کرده می‌تواند در هزینه‌های عروسی و تهیه جهیزیه جوانان و خانواده‌های کم بضاعت کمک شان کند و با این حیله و وعده وام‌های بانکی، مبالغی را کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که افراد ساده لوح، خودشان، راه را برای انجام کلاهبرداری مرد هزار چهره فراهم ساخته اند، گفت: تحقیقات از این فرد که احتمال می‌رود در شهرهای زیادی مرتکب جرایم مختلف کلاهبرداری شده باشد، ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مرد هزار چهره در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..