تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به ده ها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر

ساعت: 10:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/04 شناسه خبر: 1045771

با تلاش عوامل راهداری به ده ها خودروی گرفتار در برف و کولاک در مسیر روستای قره شیران نیر امدادرسانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، با گذشت چندین روز از بارش سنگین برف در شهرستان نیر امدادرسانی در جاده های روستایی نیر به دلیل شدت کولاک ادامه دارد و با تلاش عوامل راهداری به ده ها خودروی گرفتار در برف و کولاک در مسیر روستای قره شیران نیر امدادرسانی شد.

ماموران راهداری از روزهای گذشته تلاش شبانه روزی و بدون وقفه خود را آغاز کرده اند ولی به دلیل کولاک شدید با بازگشایی مکرر راه های روستایی، راه تعداد زیادی از روستاهای شهرستان نیر برای ساعاتی مسدود می شوند.

به دنبال بارش برف در روزهای گذشته و وزش تندبادهای شدید در برخی از جاده های روستایی شهرستان نیر همچنان کولاک بیداد می‌کند و با تلاش راهداران در روزهای گذشته راه ۱۰۰ روستا  برای چندین بار بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

 

 

امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر امدادرسانی به دهها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به ده ها خودرو گرفتار در کولاک نیر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..