تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی منزل مسکونی منجر به مرگ یک نفر شد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان اعلام کرد: آتش سوزی یک منزل مسکونی در روستای آرا قویی بخش مرزی داشلی برون منجر به مرگ یک خانم خانه دار 23 ساله شد.

سرهنگ علی احمدزاده افزود: این واقعه عصر روز گذشته اتفاق افتاد و تلاش همسر متوفی و اهالی روستا برای مهار آتش موثر واقع نشده است.

وی گفت: بر اساس گزارشات واصله، متوفی در حال استراحت در منزل خود بوده است که بر اثر تماس پتو با بخاری نفتی، آتش سوزی آغاز شده و با گسترش آتش، تلاش مردم برای مهار آن و نیز نجات زن خانه دار بی ثمر می ماند و نامبرده بر اثر شدت جراحات ناشی از آتش سوزی جان خود را از دست می دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی منزل مسکونی منجر به مرگ یک نفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..