تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم جالب توجه یوتیوب درباره آگهی‌های تبلیغاتی خود

همه ما youtube را شناخته و حداقل برای یک بار هم که شده اقدام به تماشای فیلم‌ها و کلیپ‌های آن کرده‌ایم. سرویس پخش آنلاین ویدئوی گوگل که به تازگی تصمیمی در رابطه با آگهی‌های تبلیغاتی خود اتخاذ کرده است.

طبق اعلام رسمی گوگل، این کمپانی قصد دارد که تبلیغات 30 ثانیه‌ای “غیر قابل رد شدن” را از سرویس youtube خود حذف کند و زمان شروع این عملیات را آغاز سال 2018 میلادی اعلام کرد.

در گفت و گویی که بی‌بی‌سی با سخنگویی از کمپانی گوگل ترتیب داده بود، وی تائید کرد که گوگل برای حذف این نوع تبلیغات از یوتیوب برنامه ریزی کرده و برای این که این سرویس جذابیت بیشتری برای کاربران و مخاطبان داشته باشد، تمرکز خود را روی تغییر فرمت‌ها و قالب‌های این سرویس متمرکز خواهد کرد.

همان طور که می‌دانیم، تبلیغات منبع اصلی کسب درآمد برای یوتیوب و دیگر سایت‌های مشابه آن است. روش کار آن‌ها هم بسیار ساده است به این صورت که هر چقدر میزان نمایش یک آگهی تبلیغاتی بیشتر باشد، درآمد بیشتری هم نصیب این سایت‌ها خواهد شد. با این که در این زمینه پیشرفت‌هایی حاصل شده و روش‌های متنوعی ارائه گردیده اما هنوز هم بحث‌های بسیاری روی قالب‌های مناسب‌تر با سودآوری بیشتر این آگهی‌ها وجود دارد.

Will Smyth، رئیس رسانه آزانس بازاریابی و تبلیغات، موافقت خود را با تصمیمی که گوگل در این باره گرفته اعلام کرده و اضافه کرد: تبلیغات آنلاین فرصت خوبی برای شرکت‌ها و تولید کنندگان است که بتوانند خدمات خود را با قابلیت رویت بسیار بالا در معرض دید کاربران قرار دهند که از این بابت سرویس‌هایی مانند یوتیوب نیز بهره می‌برند اما نحوه اجرای این امر در روش کنونی چندان مناسب نیست. وی در ادامه سازندگان این نوع تبلیغات و صاحبان آن‌ها را به خلق و ایجاد روشی جدید برای ارائه این نوع تبلیغات تشویق کرد.

وی هم‌چنین ادامه داد: کاربران مجبور نیستند که پای دستگاه‌های خود بنشینند و نظاره‌گر 30 ثانیه آگهی تبلیغاتی باشند که نمی‌توانند آن را رد کنند و نادیده بگیرند. او به تولیدکنندگان این تبلیغات پیشنهاد کرد که از تبلیغات “قابل نادیده گرفته شدن” استفاده کنند که فقط در صورت مشاهده آن توسط کاربران هزینه آن را متحمل خواهند شد.

با این تفاسیر احتمالا شاهد نمایش بیش از پیش آگهی‌های 6 ثانیه‌ای در یوتیوب خواهیم بود؛ در حالی که به مرور از تعداد آگهی‌های 15 و 20 ثانیه‌ای کاسته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم جالب توجه یوتیوب درباره آگهی‌های تبلیغاتی خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..