تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : اهمیت رابطه زناشویی، رازهایی برای قلب

بیماران اغلب از پزشکان در خصوص تأثیر رابطه جنسی بر سلامت قلب خود جویا می شوند، پاسخ این سئوال بسیار پیچیده است.

آیا رابطه جنسی می تواند نوعی ورزش تلقی شود؟

در واقع کل کالری دریافتی روز با انجام رابطه جنسی نمی سوزد. اگر متوسط زمان انجام یک رابطه جنسی را ۵ تا ۱۵ دقیقه بدانیم، میزان کالریهای سوخته شده می تواند معادل کالریهای سوخته شده در طی ۲۰ دقیقه پیاده روی باشد. ضربان قلب فرد بسته به میزان فعال بودنش بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ خواهد بود. بعبارت دیگر در طی انجام رابطه ی جنسی شما حداقل تمرینات لازم برای سلامت قلب را انجام داده اید. البته به خاطر داشته باشید که این میزان از فعالیت و کالریهای سوزانده شده به تنهائی نمی تواند کافی باشد.

آیا انجام رابطه ی جنسی کمکی به ارتقاء سلامت قلب می نماید؟

در یکی از مطالعات صورت گرفته نتایج نشان داده اند که مردانی که در طول هفته ۲ بار و یا بیش از رابطه جنسی دارند احتمال بروز عارضه های قلبی کمتر از سایر افرادیست که در طول ماه فقط یکبار و یا کمتر رابطه ی جنسی برقرار می کنند. در اغلب تحقیقات این چنین بیش از بر روی مردان مطالعات صورت می گیرد زیرا نرخ وقوع عارضه های قلبی در مردان بیش از از زنان است. در مطالعات صورت گرفته نتایج نشان داده اند که داشتن رابطه ی جنسی الزاماً نمی تواند باعث پیشگیری از بروز عارضه های قلبی گردد. اما رابطه ی جنسی تأثیر بسزائی در ارتقاء سلامت قلب انسان دارد.

حتما بخوانید :   خوراکی هایی که نباید به نوزادان بدهید!

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : اهمیت رابطه زناشویی، رازهایی برای قلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..