تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه های روسی: رهبر ایران راهکار آزادی فلسطین را اعلام کرد

***خبرگزاری روس بالت
خبرگزاری روس بالت با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که روز سه شنبه در تهران آغاز شد، نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران در این کنفرانس از مسلمانان جهان خواست برای کمک به آزادی فلسطین از اشغال متحد شوند.
«آیت الله خامنه ای در این کنفرانس که از سال های دهه 90 میلادی هر چهار سال یک بار در تهران برگزار می شود با تاکید بر اینکه اسرائیل جعلی است، افزود، این موجود جعلی از راه جمع آوری یهودیان از سایر نقاط خاورمیانه بوجود آمده تا سرزمین فلسطین را اشغال کند.»
خبرگزاری روسی به نقل از رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ایجاد اسرائیل یکی از فصل های ننگین تاریخ بشریت است که به لطف خدا بسته خواهد شد.
روس بالت نوشت: آیت الله خامنه ای همچنین خواستار حمایت از گروههای حماس و حزب الله شد که هر از چند گاهی به اسراییل حمله می کنند.

***شبکه تلویزیونی لایف نیوز
شبکه تلویزیونی لایف نیوز هم در برنامه های خبری بخش هایی از کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران را نشان داد و به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب، اسرائیل را موجودیت جعلی خواند.
رسانه روسی در باره این کنفرانس گفت: کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که از سال های دهه 90 میلادی هر چهار سال یک بار در تهران برگزار می شود، امسال با شکوه خاصی برگزار شد و بیش از 80 هیات بیشتر از کشورهای اسلامی شرکت در آن شرکت کردند.
شبکه تلویزیونی لایف نیوز با استناد به اظهارات رهبر معظم انقلاب گفت: اسرائیل جعلی و با مهاجرت یهودیان از تمام نقاط جهان به وجود آمده است تا سرزمین فلسطین را غصب و ساکنان واقعی آن را نابود کنند.
«رهبر عالی ایران همچنین از مسلمانان جهان خواست از فلسطین و جنبش مقاومت شامل حزب الله لبنان و حماس حمایت کنند.»
ایشان تاکید کردند که جنبش مقاومت باید از تمام ابزار لازم برای مبارزه با اشغالگران برخوردار باشد.
شبکه تلویزیونی روسی سپس به پیش بینی دو سال قبل آیت الله خامنه ای اشاره کرد که اسرائیل تا 25 سال دیگر به عنوان یک حکومت موجودیت نخواهد داشت.

*** سایت رگنوم
سایت اینترنتی رگنوم نیز نوشت: رهبر عالی ایران از ملت فلسطین خواست به مبارزات خود با اشغالگران اسرائیلی تا پیروزی کامل ادامه دهد.
«آیت الله خامنه ای گفت که به لطف خدا، شاهد مبارزات چریکی در شرایط شهری در اراضی اشغالی فلسطین هستیم که فصل بسیار مهمی را در تاریخ مبارزات می گشاید و شکست دیگری بر رژیم غیرقانونی اسرائیل وارد می کند.»
سایت رگنوم همچنین یادآوری کرد که در آخرین روزهای پایانی سال 2016 نیز شورای امنیت در قطعنامه ای از رژیم صهیونیستی خواست به شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطین پایان دهد، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از اجرای قطعنامه سرباز زد.

***سایت ولاد تایم
سایت روسی ولاد تایم در گزارشی نوشت: رهبر انقلاب ایران در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین، اسرائیل را موجودیت غیرقانونی خواند که در فصلی ننگین از تاریخ بشریت به وجود آمده است.
رسانه روسی افزود: رهبر عالی ایران روحیه حمایت کامل از فلسطین را داشت و اسرائیل را به شدت به باد انتقاد گرفت.
ولادتایم نوشت: آیت الله خامنه ای در این کنفرانس که برای حمایت از فلسطین برگزار شد، تاکید کرد که یهودیان جمع شده از نقاط مختلف جهان سرزمین مادری فلسطینی ها را اشغال می کنند.
«رهبر انقلاب اسلامی همچنین بر لزوم حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین، جنبش های حزب الله لبنان و حماس فلسطین تاکید کرد.»
رسانه روسی در پایان به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: حرکت مقاومت باید توان مطمئنی برای مقاومت باشد.

***روزنامه اینترنتی وزگلیاد
روزنامه اینترنتی روسی وزگلیاد نیز به نقل از بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین، نوشت: با وجود اختلاف ها بین کشورهای اسلامی مساله فلسطین می تواند و باید محور وحدت جهان اسلام باشد.
روزنامه اینترنتی روسی افزود: رهبر انقلاب اسلامی هشدار داد که بحران ها در کشورهای اسلامی منطقه سبب کاهش حمایت از ملت فلسطین شد.
وزگلیاد نوشت: در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که روز گذشته در تهران گشاش یافت، حدود 700 نفر و نمایندگان جنبش ها و سازمان های فلسطینی شرکت دارند.

***تارنمای روسی اسلام نیوز
تارنمای «اسلام نیوز» نیز در گزارشی از خبرنگار خود در تهران بخشی از اظهارات رهبر معظم انقلاب را در حمایت از مبارزات مردم فلسطین تا پایان اشغالگری در این سرزمین بازتاب داد.
رسانه روسی نوشت: آیت الله خامنه ای کمک و حمایت امت جهانی اسلامی از فلسطین را خواستار شد و اسرائیل را موجودیتی نامشروع خواند که برای نابودی ملت مسلمان فلسطین و اشغال سرزمین های فلسطینی به وجود آمده است.
تارنمای اسلام نیوز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی به وجود اختلاف ها در کشورهای اسلامی اشاره کرد که مانع حمایت موثر از مقاومت اسلامی شده است.
در این گزارش همچنین به حضور هیات بزرگی از روسیه در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین اشاره و نوشته شده است: آلکساندر پروخانوف نویسنده برجسته و سرگئی بابورین معاون سابق دوما از جمله اعضای هیات روسی هستند.
تارنمای اسلام نیوز در پایان افزود که شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی تهران به وضعیت اسفبار و بسیار دشوار و تحمل ناپذیر ملت فلسطین اشاره کردند که از سوی اشغالگران صهیونیست بر آنها تحمیل شده است.
اروپام*391** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه های روسی: رهبر ایران راهکار آزادی فلسطین را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..