تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام وصول سوال 2 نماینده از سه وزیر

کد خبر: ۴۸۵۰۲۹

۲۰  بازدید

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال دو نماینده از سه وزیر کابینه دولت یازدهم را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال دو نماینده از سه وزیر کابینه دولت یازدهم را اعلام وصول کرد.

غلامرضا کاتب در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی سوال ملی حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عدم صدور مجوز بیش از 600 نشریه علمی با گذشت چند ماه از ارائه درخواست همچنین سوال این نماینده را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم نظارت و کنترل بر محتوای فضای مجازی اعلام وصول کرد.

کاتب همچنین سوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دلیل اصرار وزیر بر غیرشفاف بودن خروج معاملات پتروشیمی از بورس کالا را اعلام وصول کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام وصول سوال 2 نماینده از سه وزیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..