تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین جنایت جنگی است

آیت الله آملی لاریجانی در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله آملی لاریجانی در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین امروز 4 اسفندماه اظهار داشت: مسئله فلسطین از دو منظر ظاهری و باطنی قابل ملاحظه است، از نظر ظاهری فلسطین جریانی تاریخی است که افرادی این سرزمین را غصب کرده و جنایاتی را مرتکب شده اند و تنش هایی با همسایگان نیز داشتند. 

وی افزود: مسئله فلسطین در عمق و باطن مسئله تقابل ایدئولوژی هاست. در فلسطین مسئله اشغال یک محدوه جفرافیایی نبود بلکه تقابل ایدئولوژی اسلام و اسلام توحیدی در مقابل نگاه رژیم صهیونیستی و پشتیبانی لیبرال دموکراسی غربی و ابزار ساختن رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف در منطقه است.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: جمهوری اسلامی نمونه و الگویی  برای عرضه دین در ساحت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است. امیدواریم این مسیر در همه کشورهای اسلامی طی شود.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین از مصادیق قطعی جنایات جنگی است.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین جنایت جنگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..