تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی نروژ برای شرکت در مذاکرات برکسیت

اعلام آمادگی نروژ برای شرکت در مذاکرات برکسیتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «فرانک باک-جنسن» وزیر دولت نروژ در امور اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا در جلسه‌ای در اسلو خطاب به سفیران اتحادیه اروپا گفت نروژ مایل است در جریان مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شرکت کند.

نروژ عضو اتحادیه اروپا نیست ولی از طریق توافق منطقه اقتصادی اروپا (EEA) به بازار مشترک این اتحادیه دسترسی دارد.

جنسن خطاب به سفیران اتحادیه گفت: «ما مایلیم در مذاکرات اتحادیه اروپا و انگلیس که به بازار داخلی مربوط می‌شود شرکت کنیم. ما آماده گفتگو درباره همکاری‌های آینده هستیم».

نروژ در ماه اوت اعلام کرد زمان زیادی لازم است تا لندن و اسلو به یک قرارداد تجاری دست یابند و ممکن است چنین قراردادی پس از برکسیت قابل دستیابی نباشد.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی نروژ برای شرکت در مذاکرات برکسیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..