تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




30 سال وفاداری مریم نشیبا به «شب بخیر کوچولو»


مجری «صداهای ماندگار» تصریح کرد: برنامه «شب بخیر کوچولو» با محوریت آموزشی بوده که در هر برنامه داستان‌های آموزنده‌ای را برای کودکان ترتیب داده است.  


وی ادامه داد: برنامه «گلبانگ» با محوریت سرگرمی بوده که آهنگ‌های درخواستی مردم را پخش می‌کند.
 
گوینده‌ برنامه «شب بخیر کوچولو» در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر فعالیت دیگری هم در کنار رادیو انجام می‌دهد، اظهار داشت: من حدود 30 سال برای «شب بخیر کوچولو» و 21  سال برای « گلبانگ» گویندگی کردم و در حال حاضر کار دیگری بجز این دو را قبول نکردم و ترجیح می‌دهم، کاری را مرتبط با شغل اصلی خودم، یعنی تدریس در آموزش و پرورش انجام بدهم.
 
نشیبا خطاب به جوانان علاقه‌مند به گویندگی خاطر‌نشان کرد: سازمان صدا و سیما همیشه نیازمند صداهای گوش‌نواز و خاص بوده و جوانان علاقه‌مند باید بدانند که درآمد رادیو ناچیز است. بنابراین به تنهایی جوایگوی تامین معاش افراد نیست و شغل دومی را می‌طلبد. برای ماندگاری در این عرصه عشق و صبوری را سرلوحه خود قرار دهند.
 

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «30 سال وفاداری مریم نشیبا به «شب بخیر کوچولو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..