تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوالکام از مودم X20 Gigabit مخصوص اینترنت ۵G در تلفن‌های همراه رونمایی کرد

شرکت کوالکام علاوه بر اضافه کردن پشتیبانی اسنپ دراگون ۲۱۰ برای “اندروید چیزها” موسوم به “بریلو” که با نام “پروژه بریلو” نیز شناخته می‌شود همچنین مودم گیگابیتی جدید تحت عنوان X20 معرفی کرده است که قادر به ایجاد سرعت‌های فیبر مانند است که سرعت دانلود در آن به بیش از ۱٫۲Gbps می‌رسد.

این مودم جدید نخستین گام بزرگ در جهت نیل به شبکه ۵G است که آن چه که تصور می‌کنیم به ما نزدیک‌تر است.

مودم Qualcomm Snapdragon X20 LTE در حقیقت نخستین مودم دنیا است که از سرعت‌های دانلود LTE Category 18 پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با Snapdragon X16 LTE به میزان ۲۰ درصد بهبود یافته‌تر است. سرعت افزایش یافته به طور قطع به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌هایی مانند ویدئوی ۳۶۰ درجه، واقعیت مجازی (VR)، محاسبه ابری متصل و برنامه‌های مسنجر را به کاربر تحویل دهند.

از دیگر مشخصات این مودم می‌توان به پردازنده ۱۰ نانومتری، ۴x4 MIMO بر روی سه حامل، پشتیبانی تا ۵x20 MHz تجمع حامل (CA) در حالت مجاز، FDD بدون مجوز و فرکانس‌های رادیویی TDD را نام برد.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوالکام از مودم X20 Gigabit مخصوص اینترنت ۵G در تلفن‌های همراه رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..