تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار!+تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این رباتِ مار مانند، توسط یک کمپانی نروژی برای بررسی و تعمیر خطوط لوله‌ای سکوی نفتی در زیر آب، طراحی شده است که از طریق کنترل از راه دور کار می‌کند. این کمپانی ادعا کرده که این اختراع تحول بزرگی در صنعت انرژی دریایی پدید می‌آورد.

گفتنی است این مار رباتیک که در یک ایستگاه مخصوص زیر آب مستقر می‌شود، به چراغ، ابزار تعمیر و بررسی و دوربین مجهز است و مأموریت خود را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد، همچنین رئیس اجرایی این طرح عنوان کرد: این ربات می‌تواند به راحتی نام خود را به عنوان یک ابزار بررسی بسیار قدرتمند به ثبت برساند و با استقبال فراوانی رو به رو شده، نه از این جهت که یک تکنولوژی جالب است، به این علت که کارهایی را انجام می‌دهد که هیچ وسیله دیگری، قادر به انجام آن نیست.

قرار است که آزمایش‌ها بیشتر و تکمیلی تا پایان سال آینده روی این ربات انجام شود.


مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار

ایستگاه مخصوص استقرار مارهای رباتیک

مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقبت از لوله های نفتی زیر دریا توسط یک مار!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..