تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید!

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛بدون شک گل یکی از زیباترین هدایایی است که می توانید به فرد مورد علاقه تان هدیه دهید و همچنین یکی از زیباترین ابزار برای تزئین است.اما در این میان باید به این فکر کنید که تصمیم دارید برای این هدیه زیبا چقدر هزینه کنید.

در این بخش به انواع نادر از گل ها در سراسر جهان می پردازیم که ارزش فوق العاده ای دارند و جز 9 گل گران جهان مجسوب می شوند.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 9- گل ادریسی

این گل در آسیا و شمال و جنوب آمریکا رشد می کند.نام این برگرفته از خواهر امپراتور روم است .این گل شامل دو نوع گونه است یکی با میوه و دیگری بدون میوه

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 8- گل گلوریوسا  

این گل بسیار نادر و گران در جنوب آفریقا و در آسیا رشد می کند.نام خود را از لغت لاتین به معنای برجسته برگرفته است.ای گیاه با ساقه های بلند گاهی به 3 متر هم می رسد و بسیار شکننده است.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 7-رز رنگین کمان

در نتیجه فن اوری شرکت گل هلندی این رز با چندین رنگ پرورش یافته است.که اولین بار در سال 2004 با تلفیق رنگ ها یک رز سفید را به یک رنگین کمان تبدیل کرد.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 6- گل پادشاه شب

یک نمونه از لاله اما با تلفیقی از رنگ بنفش و مشکی است.

گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید  5-پیر دو رونسار یا رز بهشتی

یکی از زیباترین گل های جهان است که مدل فنجانی و ترکیب رنگش جذاب ترین نوع گل نام گرفته است .این گل به نام شاعر فرانسوی است اما چون خیلی شهرت نداشت نام گل رز بهشتی که نام یکی از اشعار وی است گذاشته شده.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 4-ژولیت شیرین

نوعی از گل سرخ است که توسط بانویی در انگلیس با هزینه بسیار بالا پرورش داده شده و در آخر نام فرزندش را روی ان گذاشته است.

گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید  3-مدینیلا

گل های کوچک صورتی که بصورت خوشه ای بیشتر در خاک مرطوب آسیا و کشورهای جنوب صحرای افریقا و جزایر اقیانوس ارام پرورش می یابند.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 2-ارکیده طلایی

این گل در بازار گل گران ترین گل جهان محسوب می شود.این گونه گیاه تنها در یک مکان و ان هم در کوه کینابالو واقع در جزیره بورنئو رشد می یابد.خطر از بین رفتن این نوع گل بسیار زیاد است چرا که مدت زیادی طول میکشد تا گل دهد و بزرگ شود به همین دلیل دوست داران ارکیده طلایی مجبورند برای هر شاخه ان 5 تا 6 هزار دلار هزینه کنند.

 گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید 1-شنژن نونگکه  
نوع مصنوعی از گل ارکیده است که پس از 8 سال نگهداری به سختی در چین رشد می یابد.اولین بار یک ناشناس این گل را در سال 2005 به مبلغ 202 هزار دلار خریداری کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل هایی که شما بودجه خرید آن را ندارید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..